.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اولين شوراي راهبردي شهرداري ساري تشكيل شد

شمال نیوز به گزارش از پايگاه اطلاع رساني شهرداري ساري: محمد محبوب رييس اداره طرح و برنامه از تشكيل اولين جلسه شوراي راهبردي شهرداري خبر داد و گفت: اين شورا به منظور پيوند نزديك تر بين مراكز علمي و دانشگاهي با مجموعه شهرداري تشكيل شده تا بتوان از ظرفيت متخصصان و اساتيد دانشگاهي در مديريت شهري و ارائه خدمات متنوع به شهروندان بهره برد.

رييس اداره طرح و برنامه در ادامه جذب نخبگان و صاحب نظران در حوزه هاي مرتبط با امور شهري را از ديگر اهداف اين اداره بيان كرد و خاطر نشان ساخت: اين شورا قصد دارد تا با تعيين اولويت هاي پژوهشي طبق نياز سنجي ها و سياست هاي مديريت شهري و انجام پژوهش هاي كاربردي و مورد نياز، مدل ههاي مطلوب شهر توسعه يافته را ترسيم نمايد.

محبوب همچنين ضمن تقدير از حمايت هاي هميشگي شهردار و اعضاي محترم شوراي اسلامي شهر افزود: سياست هاي اصلي شهرداري و شوراي اسلامي شهر، رويكرد علمي به مديريت شهري است.

شايان ذكر است اداره طرح و برنامه با تشكيل واحد مطالعات و پژوهش براي اولين بار در شهرداري ساري نسبت به تعيين برخي از محورها و اولويت هاي پژوهشي و تدوين پيش نويس آيين نامه پژوهشي جهت انجام پروژه هاي مطالعاتي و پژوهشي اقدام نمود.

/ف 260


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 21 دي 1391
شهرداری از توان کارشناسی پرسنل خود نمی تونه استفاده کنه اصلا کلی پرسنل داره که فقط حقوق بگیرن نه کارمند حالا نظرات دانشگاهیان که جای خود دارد آقای محبوب خوب بلد بلوف بزنه

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.122 seconds.